13th.-16th. Cavy Show FOR PETS

07.04.2014 15:49

Po delší době bez výstav, jsme se konečně zase nějaké zúčastnili a to přímo té velké a dlouhé, v Praze :)) Nebrala jsem nikoho tak dobrého, jako byla třeba Meringa s Ovou, spíš takový ten zbytek, co mi tu zůstal, takže jsem s nižším hodnocením počítala a jela spíš jen proto, abych se zase dostala do výstavího rozpoložení :) Byla by chyba, kdybych se nezúčastnila, už jen kvůli tomu bezva kolektivu a lidem, kteří jsou stejně jako já, stejní blázni do morčat :D 
Brala jsem našeho adulta Macbetha, který si jediný ze všech čtyř dnů odnesl kartičky CAC, ostatním už se tolik nedařilo. Quill získal CAC jen ve čtvrtek, zbytek dní mu to o něco uteklo a o alpačákovi Severusovi ani nemluvě.. Pár dní před výstavou, se mu vylámaly chlupy na hřbetě a navíc jako bonus, si první noc na výstavě rozedřel kůži u oka.. Nojo, sabotér první třídy :D Body připíšu později, jakmile dohledám posuzováky :))