2. Přerovská výstava morčat

05.05.2012 23:56

Tak z této výstavy mám smíšené pocity. Staly se zde dobré i špatné věci. Hamilton byl bohužel diskvalifikovaný za pěšinky na hlavě, takže s ním jsem na kartičku na čekatele mohla zapomenout, což bylo pro mě i zklamání. Náladu mi ale zlepšili 3 krásní morčíci, které jsem si tam měla vyzvednout. Jak jsem psala v minulém článku, jednalo se o Kampala, Florece a Nebrasku Cornelia Cavia. Jak jistě příjmení napovídá, jsou z chovatelské stanice Cornelia Cavia→ www.corneliacavia.weblahko.sk/ Jsou to opravdu krásní morčíci, klobouk dolů. I když jsme s Hamiltonem neuspěli, počkali jsme si tradičně na závěr výstavy. Ceny byly opravdu krásné a bylo jich dost. 

Když se začaly vyhlašovat, čekalo nás milé překvapení. Jelikož se i Kampalo vystavoval, umístil se jako 3. nejlepší merino a 3. nejlepší dlouhosrsté baby! 
Poté když výstava skončila, naložili jsme morčátka do auta a vyrazli směrem k domovu. Po cestě se ale začala dít velmi zlá věc. Když už jsme byli asi 20 minut na cestě, Florencovi se začalo dělat špatně. Nevíme přesně z čeho to bylo, podezříváme ale to úděsné horko co bylo. Jeho stav se začal pomalu zhoršovat, začal z hlasita sýpat a polehávat. Snažili jsme se pro něj udělat vše co bylo v našich silách a samozřejmě mu nějak pomoci. Strkala jsem mu napáječku s vodou do tlamičky, ochlazovala jsem ho, stavili jsme asi na čtyřech pumpách aby si trochu odpočinul a my vyměnili už zteplalou vodu z napáječky za svěží studenou. Když už jsme byli u Prahy, chtěli jsme jet rovnou na veterinu. Bylo ale příliš pozdě. Když jsme do Prahy dorazli, Florence zemřel :'( Ačkoli jsme ho měli jen 2 hodiny, všem se nám po něm stýská a truchlíme za něj. Velice nás to zasáhlo, takového krásného morčátka je velikánská škoda. Druhý den jsem mu alespoň vystrojila krásný a důstojný pohřeb, který se neobešel bez krátkého proslovu a slz. Budeš nám chybět..

 

Ostatní morčíci cestu zvládli na výbornou, ihned je dala do připravených klecí s dobrým papáním a vodičkou. O Kampalíkovi a Nebrasce musím říct že jsou velcí mazlové, získali si přízeň všech z rodiny:) 

Příští týden jedeme na výstavu do Olomouce. Vezmu s sebou jen Kampala a Hamiltona(ještě to s ním zkusím) a uvidíme jak si budou dařit. Doufám že to zase neskončí diskem.