8. Hanácká výstava morčat

19.05.2012 11:19

V sobotu, 12.5. jsem se účastnila 8. Hanácké výstavy morčat v Olomouci. Pro mě dopadla velice úspěšně. Vystavovala jsem Kampala, Hamiltona a kamarádce jednu merinku - New Joy Dandelion. Když šel na řadu na posuzování Hami, měla jsem celkem obavy o to, jak dopadne. Před 2 týdny v Přerově byl totiž diskvalifikovaný. Posuzovala  i ta samá posuzovatelka, takže jsem to neviděla moc růžově. Pro mé překvapení ho tentokrát nediskli a získal 95,5 bodů a umístil se jako 3. nejlepší peruánec! Kampalo získal také 95,5 bodů a umístil se jako 2. nejlepší merino baby!  A pak se umístila dokonce i Joy, jako 3. nejlepší merino baby. Takže na této výstavě velká spokojenost. 

Zatím nás další výstava nečeká až za měsíc v Kladně, kde se bude vystavovat i poprvé Nebraska, tak uvidíme, jak se zadaří