Další aktualizace po dlouhé době

16.01.2014 19:00

Přehoupli jsme se přes Nový Rok a hned 5. ledna v neděli, jsme se vypravili na 1. výstavu v roce, přímo k nám do Prahy :) Moc jsem se těšila a můžu s klidem říct, že se opravdu velmi vydařila a patří jí všechen můj obdiv, obzvlášť i proto, že double výstavy bývají někdy dosti zmatené a hektické, což tato z mého pohledu nebyla  :)

Původně jsem měla v plánu brát 6 morčisek, jenže Quillovi a Ově se bohužel podařilo sabotovat můj výběr a nakonec jich jelo "jen" 5, přičemž jsem jako náhradu za jednoho z nich, brala saténového peru Octaviana.
Peruánců byl celkově zastoupen netradičně vysoký počet (32), sjeli se vystavovatelé z různých koutů ČR, dokonce i z Polska a ze Slovenska, z čehož mám fakt radost. Kéž by takové počty byly i v budoucnu... :) 
Jak jsem zmiňovala, výstava byla double- tedy s dvojitým posudkem, my máme posudek od Lenky Fuksové a Petra Tejmla. Cíl jsem měla jediný - získat kartičky a dojezdit tituly, abych mohla utvořit páry. A podařilo se! :)  Výsledky jsou takovéto:
Meringa del Titicaca- 97 & 97 bodů - 3. peruánec junior - splněny podmínky pro udělení titulu grandšampion ČR 
Mr. Franklin del Titicaca- 95 & 97 bodů - splněny podmínky pro udělení titulu grandšampion ČR
Octavian z Westminsteru- 95,5 & 96,5 bodů
Cipísek Od Kuličky- 94,5 & 96 bodů - splněny podmínky pro udělení titulu grandšampion ČR
Esther Glamorous World- 95,5 & 96 bodů

Tímto nám tedy vznikly vytoužené páry - Meringa del Titicaca (SG) + Octavian z Westminsteru (satén) a Ova del Titicaca + Mr. Franklin del Titicaca. Doufejme, že se brzy zadaří a budeme mít co nejdříve miminka :))