Nová morčátka v chovu

21.08.2012 23:08

Z 12. Speciální výstavy morčat jsem si ale neodvezla jen dobrou náladu ale každý den nové krásné morčátko. Ve čtvrtek jsem si odvezla úžasnou samičku Happy Summer z chs Rainbow, za kterou bych chtěla velice poděkovat Jarce a Tereze Chudé. Samička je merino po CH CZ + CH SK Here I am a Interšampionovi Oskarovi Rainbow. Má pěkně hustou srst a i když nemá výstavní rozložení, na výstavy určitě je. A nesmím zapomenout zmínit, že má dokonalý předpoklad pro chov

 

V pátek jsem si odvezla krásného importovaného merino samečka McWrapa z chs Lilienblum. I když je od Niky Bariakové, přivezl mi ho Michal Sviatko, takže zase oběma moc děkuji :) Mc je moc mazlivý a jak výstavně tak chovně bezvadný :) 

 

V sobotu jsem si odvezla nádhernou samičku Isis opět z chs Lilienblum, tentokrát jsem měla tu možnost a čest, si ji vyzvednout od Niky osobně. Isis je stejně jako Mc vymazlená, spolčenská a hodná.  Matka je Mona Lisa a otec George, kteří jsou oba dva z německé chovky Gotenholz, která má opravdu kvalitní morčátka.

A jako výborné zakončení jsem si přivezla překrásného samečka Belmonta od Kornélky Petrovičové (chs Cornelia Cavia). Belmont je pološvéd a odpovídají tomu i jeho kvality. Je úžasně mohutný, ve svých skoro třech měsících má 840 gramů. Má velice hustou srst a krásně tmavou červenou. Belmi je také jako ostatní morčíci společenský a mazlivý. Opět děkuji Kornélce za ochotu a uvolnění takového krásného morčete z chovu. 

 

Všichni jsou naši noví miláčci, které máme moc rádi :)) Všem moc a moc ještě jednou děkuji!