Novinky..

24.03.2013 18:37

Minule jsem si slíbila, že budu okamžitě aktualizovat web, pokud se něco přihodí, bohužel jsem zase nestíhala. Začnu tedy asi takhle.. Gandalf se pěkně léčí, plíseň pomalinku mizí a absces se hezky zmenšuje :) Další velká novinka se udála ve čtvrtek, kdy jsem šla převážit naší Happy Day. Našla jsem u ní 3 malé prcky, dva kluky a jednu holčičku, ale jelikož jsem v peruáncích prostě lajk, nedokážu poznat, zda jsou standartní či nikoli. Pokud by nám ale štěstí přálo a standartní by byli, zůstala by nejspíše krém-bílá samička a bílý klučina. Jsem za ně moc ráda, náš Hamilton byl přeci jen úspěšný a tak si za odměnu lebedí v novém 100cm boxu hezky v klídku sám :) Další novinka je trochu smutnější, protože zemřel náš malý klučina Ice Lover. Po narození neměl váhu zrovna ideální, během týdne o deset gramů shodil a následně další den zemřel :( Budeme vzpomínat..

Poslední, trochu veselejší novinkou je, že dnes odešly do nového domova dvě holčiny z vrhu Ch,- Channel a Chiquita, takže snad se jim bude v nových domovech líbit a budou novým majitelům přinášet jen radost :)